Jegergruppeinformasjon 2011

Er børsa di forhekset før jakta er du ille ute. Sjekk her hvordan du blir kvitt ondskapen!

Klikk her for å se hvem som er medlemmer i Jegergruppa 2011

OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!

Etter en del uklarheter vedrørende antall treningsskudd pr. treningsdag, har vi mottatt flg. informasjon fra Direktoratet for naturforvaltning:

"I instruksen om skyteprøven står det når det gjelder gjennomføringen av de 30 obligatoriske skuddene: For de som ikke deltar i konkurranse skal disse skuddene gjennomføres over minst to forskjellige dager med minimum femten skudd pr. dag.

Med hilsen Ingebrigt Stensaas, Seksjonssjef"

Terminliste - Jegergruppa:

Klikk på denne linken for terminliste 2011

(NB! De røde søndagene er dårlig markert på den versjonen redaksjonen har mottatt!)

Jegergruppa bestemmer selv når det skal være anledning å avlegge skyteprøven. Som tidligere år vil det bli mulighet å få kjøpt ammunisjon i forbindelse med trening/oppskyting.  I tilfelle kollisjon mellom de oppsatte dagene og evt. stevnearrangement som skytterlaget står for, må jegergruppa vike plassen.

TRENINGSSKYTING TIL STORVILTPRØVEN 2011:

INGEN TRENINGSAVGIFT for medlemmer.

Treningsavgift: Ikke-medl. kr 75,-/dag

OBS! Alle MEDLEMMER kan fritt benytte elektroniske skiver!

STORVILTPRØVE 2011:

Medlemmer: kr 50,- pr. våpen for 2 første forsøk. Kr 20,- for hvert av de neste.

Ikke-medl.: kr 100,- pr. våpen for 2 første forsøk + kr 20,- for hvert av de neste.

Kontingentsatser og avgift for bruk av el-skiver: Se under Styre- og medlemsinfo!

Har DU informasjon som du mener kan være av interesse for denne siden? Send den til: tresfjord(krøllalfa)skytterlag.no !

Aktuell link for jegere: