Informasjonsside for Jegergruppa 2020

Før skyting starter må ALLE forevise medlemskort som dokumenterer at medlemskontingent for 2020 er betalt!

For Ikke-medlemmer gjelder egne satser - se "Diverse satser" for mer informasjon!

Jegergruppa starter aktivitetene sine onsdag 10. juni. Se mer informasjon om hvordan dette blir håndtert i forhold til dagens koronasituasjon under linken "Møtereferat" nedenfor!

***********************

Formannen i skytterlaget har den 11.6.2020 sendt flg. informasjon jegerskytterne:

Hei

Legger ved her informasjon om jegerskyting og bruk av den nye appen der du kan registrere treningsskudd og skyteprøve elektronisk.

Nå slipper de fleste å ta ny skyteprøve i 2020. Det er ett krav for å slippe at det ble jakta i 2019, betalt jegeravgift og innsendt fangstrapport. For andre må treningskudd og skyteprøve avlegges som normalt.

Håper jegere føler sitt ansvar på å sjekke at våpen er korrekt innskutt og ønsker å trene før jakta.

Gjennomføring av skyting følger gjeldende tiltak for korona smittevern.

HUSK! TA MED EGET LIGGEUNDERLAG

For Tresfjord Skytterlag

Hans Jakop Frostad

Øvstedalsvegen 348

6391 Tresfjord

Epost: hansjakop61@gmail.com

Mob: 99285911

***********************

Her finner du lenker til diverse informasjon som gjelder Jegergruppa i Tresfjord skytterlag.

Viktig info

Er børsa di forheksa før jakta er du ille ute. Sjekk her hvordan du blir kvitt ondskapen!