Juleavslutning 2019

Høsten 2019 har ungdomsgruppa fått flere nye medlemmer.

De har allerede deltatt på Søndre kretsmesterskap 15 m,

og i romjula har de fleste meldt seg på Vestnes skytterlags romjulsstevne i Skytterhallen.

Som avslutning på høstens treninger inviterte ungdomsgruppa til juleavslutning med pizza m.m. på skytebanen.

Ungdommene fikk også utdelt Dugleiksmerket for resultatene de har oppnådd på baneskytingen på 100 m i sommer/høst.

Liv Marit Sætre fikk overrakt "NAMMO-medalje og diplom" for sine prestasjoner på skytebanen i år.

Denne medaljen kan kun vinnes landsskytterstevne, landsdelskretsstevne og samlagsstevne.

Liv Marit fikk sin medalje og diplom for seieren i klasse eldre rekrutt på samlagsmesterskapet innendørs i 2019.

Hun oppnådde 349 poeng, og hele 4 poeng foran neste konkurrent.

Tresfjord skytterlag gratulerer!

(klikk på bildene for større format)

Ungdomsgruppa i skytterlaget har vokst betydelig i 2019. Her er noen av dem samlet til juleavslutning på skytebanen.

Liv Marit Sætre fikk utdelt NAMMO-medaljen og diplom fra ungdomsgruppas leder Kato Sætre

Etter at dagens skytetrening var unnagjort inviterte skytterlaget til sosial sammenkomst som juleavslutning. Pizza og brus smaker alltid godt.