STØTT TRESFJORD SKYTTERLAG

Mange bekker små…

Kunne du tenke deg å støtte Tresfjord skytterlag økonomisk – uten at det koster deg noe?

Dersom du velger Tresfjord skytterlag som din grasrotmottaker vil 7% av summen du spiller for gå direkte til skytterlaget. Det beste er at dette ikke går utover din innsats, premie eller vinnersjanse.

En ren vinn-vinn situasjon!

Dersom oppgir skytterlagets organisasjonsnummer 983 164 358 , hos kommisjonæren, eller taster det inn om du bruker noen av de elektroniske spillmulighetene, så vil skytterlaget motta Grasrotandelen fra deg. Det fine er at det koster deg ingen ting. Norsk Tipping betaler nemlig de 7% av det du spiller for, som du ønsker skal tilfalle skytterlaget.

Tresfjord skytterlag takker alle som har gitt sine bidrag til lagets sportslige aktiviteter ved å bruk vårt lag som mottaker av Grasrotandelen.

I 2023 var det 33 spillere som hadde valgt skytterlaget som sin Grasrotmottaker, noe som resulterte i 26.057 kroner til skytterlagets arbeid. Dette er veldig kjærkomne midler, som vil komme godt med når barn og ungdommer får mulighet til å bli kjent med skyttersporten. Årsmøtet har blant annet vedtatt at i 2024 skal alle under 18 år gratis ammunisjon i kaliber .22 til trening.

I tillegg vil alle som har betalt medlemskontingenten drive sin skytetrening på elektroniske skiver på 15 meter (innendørs), 100 m og 200 m uten annen kostnad enn medlemskontingenten.

Tresfjord skytterlag tar gjerne imot flere som velger oss om mottakere av Grasrotandelen!

***************************************************************

Følg med på innsamlingen

Du kan selv følge med på hvor mye ditt lag eller din forening har klart å generere via Grasrotandelen. Dette kan du finne på grasrotandelen.no. Lag og foreninger som har opparbeidet seg bidrag vil få utbetalt dette 3 ganger i året.

Mer informasjon om Grasrotandelen finnes på www.norsk-tipping.no

Gi gjerne tilbakemelding om synspunkt på dette til skytterlaget på vår lagsadresse: tresfjord@skytterlag.no .

Vi takker på forhånd for at du velger Tresfjord skytterlag som din Grasrotmottaker hos Norsk Tipping!

Klikk HER for å se hvor mange som spiller for skytterlaget, og hvor mye som er innspilt til vårt lag til nå!