Tilbake til hovedsiden

Sunnmøre skyttersamlags Miniatyrcup 2021-2022

Alf-Henrik Håker gikk seirende ut av miniatyrfinalen i klasse V65.

I finalen skytes det først 25 innledende skudd, og så rangeres skytterne før superfinalen.

Superfinalen brukes også desimalene for å skille skytterne.

Først skytes det 5 skudd i serie, før anvisning.

Deretter skytes det ett og ett skudd, og skytterne får opplyst stillingen etter hvert skudd.

Når alle finaleskuddene var gjennomført sto Håker registrert med 351,3 poeng, og vinner av V65.

Nærmeste konkurrent var kun 1,9 poeng bak, men seier er seier!

Fullstendige resultat- og premielister for alle klasser finner du HER!

Pengepremielister fra finalen finner du HER!

*********************************

FULLSTENDIGE RESULTATLISTER FOR ALLE VETERANKLASSENE FINNER DU HER!

Finalelaget i V65 (Foto: Beate Hjellen, Ålesund)

Fra v.: Alf-Henrik Håker, Tresfjord, Gaute Aamlid, Ørskog, Per Ulvestad, Hovdebygda/Ørsta og Kåre Midthaug, Ørskog

*****************************

Fra Sunnmør skyttersamlag har vi mottatt denne e-posten 03.02.2022:

Hei alle!

Her kjem omsider innbydelsen til miniatyrcup-finala 2022.

Trass i nok ein amputert miniatyrsesong så har vi likevel klart å få med nok miniatyrstemne i cupen, samt fått på plass arrangørar til finalene.

Opplegget for årets finalar er noko endra i forhold til terminfesta dagar pga tekniske utfordringar med ein av dei planlagte arrangørane.

Derfor vert finala for klasse 3-5 og EJ flytta frå tysdag 8.feb til mandag 7.feb og finala for klasse NV, 1 og 2 vert flytta frå onsdag 9.feb til tysdag 8.feb.

Eg ber skyttarlaga vidareformidle denne innbydelsen til sine kvalifiserte medlem.

Sjå vedlagt innbydelse.

Ola Vangen

Sunnmør Skyttarsamlag

Finalene for alle klasser avvikles i uke 6 - 8.-10. februar 2022 i flg. terminlista.

Alf-Henrik Håker i klasse V65 er eneste skytter fra Tresfjord som er kvalifisert til denne finalen.

Her er alle finalistene i V65 som skyter sin finale i Ålesund tirsdag 8. februar kl. 18:00:

Fullstendige finalelister alle klasser kan du se HER!

**************************

Tidligere års resultater finner du HER!